Fenerbahçe Spor Kulübü'nün eski yöneticilerinden Derviş Köksal Özbek, hayatını kaybetti. Özbek'in vefatı, spor camiasında ve Fenerbahçe taraftarları arasında üzüntüye neden oldu.
Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri'nde düzenlenen anma törenine, Özbek'in ailesi, yakın çevresi, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu, yöneticiler ve kulüp çalışanları katıldı. Törende, Özbek'in Fenerbahçe'ye hizmetleri ve kulübe olan bağlılığı vurgulandı.
Şekip Mosturoğlu, törende yaptığı konuşmada, Özbek'in güçlü hafızası ve olaylara hâkimiyetiyle öne çıktığını belirterek, onun dürüstlüğü ve karakteriyle de örnek bir isim olduğunu ifade etti. Eski Genel Sekreter Orhan Demirel ise Özbek'in karşılık beklemeden kulübe hizmet ettiğini dile getirdi.
Fenerbahçe Sporcuları Derneği Başkanı Turgut Gür, Özbek ile yaklaşık 50 yıllık bir dostluğa sahip olduğunu belirterek, onun kulübe olan bağlılığını ve kişiliğini vurguladı. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım da Özbek ile yaklaşık 46 yıl önce tanıştığını ve kulüp için birçok projede birlikte çalıştıklarını söyledi.
Köksal Özbek, Fenerbahçe Spor Kulübü'nde 1990-1992 ve 1998-2000 yılları arasında Yönetim Kurulu Üyeliği ve Genel Sekreterlik görevlerinde bulunmuştu. Kulübün 3128 sicil numaralı Yüksek Divan Kurulu üyesi olan Özbek, aynı zamanda eski basketbolculardandı.