İstanbul Valiliği tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, Taksim ve Şişhane metro istasyonları geçici bir süre için kullanıma kapatıldı.
Valiliğin aldığı karar doğrultusunda, 28 Haziran Pazar günü saat 10.00 itibarıyla M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Taksim istasyonu ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı ikinci bir duyuruya kadar hizmet veremeyecek. Bu süreçte metro araçları Taksim istasyonunda durmayarak seferlerine devam edecek.
Ayrıca, M2 hattı bünyesinde yer alan Şişhane istasyonunun Kasımpaşa çıkışı haricindeki tüm giriş ve çıkışları yolcu kullanımına kapatılmış durumda. İstasyonların ne kadar süreyle kapalı kalacağı konusunda henüz resmi bir açılış saati paylaşılmadı.
Vatandaşların ulaşım planlarını etkileyen bu durum nedeniyle, ulaşım ağındaki değişiklikler ve istasyonların yeniden açılış zamanı merak konusu oldu. Yetkililer, yeni bir bilgilendirme yapılana kadar mevcut kısıtlamaların devam edeceğini bildirdi.