Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde seyir halindeki bir elektrikli otomobilde, dün gece saat 21.45 sıralarında yangın meydana geldi. 34 MYK 987 plakalı 2025 model elektrikli araç, motor bölümünden dumanlar yükselmesi sonucu alevlere teslim oldu.
Marmaraereğlisi istikametinden İstanbul yönüne seyir halinde olan sürücü İ.Y., araçtan dumanlar yükseldiğini fark ederek otomobili emniyet şeridine çekti. Sürücü, ailesini araçtan tahliye ettikten sonra 112 Acil Çağrı Merkezi ekiplerine bildirimde bulundu. Olay yerine kısa sürede itfaiye, jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.
İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangın sonucunda otomobil tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangın sırasında yaşanan panik nedeniyle sürücünün eşi ve iki çocuğu, tedbir amaçlı olarak ambulansla hastaneye sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırılan aile fertlerinin durumu takip ediliyor.
Olayın ardından açıklamalarda bulunan İ.Y., aracın 6 ay önce yetkili servisten bakımlarının yapıldığını ve garantili olduğunu belirtti. Aracın yaklaşık 1,5 dakika içerisinde alevlere teslim olduğunu ifade eden sürücü, kapıların kilitlenmesi nedeniyle eşyalarını alamadığını ancak ailesini güvenli bir şekilde tahliye edebildiklerini dile getirdi. Yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlatıldı.