Elazığ'ın merkez üssünde Richter ölçeğine göre 3.6 büyüklüğünde bir deprem kaydedildi. Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü ile Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) tarafından yapılan açıklamalara göre, sarsıntı saat 06:45'te meydana geldi.
Depremin merkez üssünün Elazığ'ın merkez ilçesi olduğu belirtildi. Şu ana kadar herhangi bir can veya mal kaybına ilişkin olumsuz bir ihbarın ulaşmadığı bildirildi. Bölgede yaşayan vatandaşlar tarafından hissedilen depremin ardından artçı sarsıntıların yaşanıp yaşanmadığına dair araştırmalar sürüyor.
Yetkililer, bölgedeki sismik hareketliliği yakından takip ettiklerini ve olası gelişmelere karşı hazırlıklı olduklarını ifade ettiler. Deprem sonrası Elazığ halkı, geçmişte yaşanan büyük depremlerin ardından dikkatli bir şekilde gelişmeleri bekliyor.
Vatandaşların deprem anında ve sonrasında alması gereken önlemler konusunda bilgilendirme çalışmaları da devam ediyor. Bölgedeki son durum hakkında güncellemeler paylaşılmaya devam edecektir.