Galatasaray, 2025-26 sezonunu hem Süper Lig şampiyonu olarak hem de UEFA Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kalarak tamamladı. Bu sportif başarılar, kulübe tarihi bir finansal gelir sağladı.
Sarı kırmızılı kulüp, iki kulvardaki performansıyla toplamda 70 milyon Euro'yu aşan bir gelir elde etti. Bu rakam, ezeli rakipleri Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'un toplam 58 milyon Euro'luk kazancından 12 milyon Euro daha fazladır.
Türkiye Futbol Federasyonu'ndan (TFF) Süper Lig katılım payı, şampiyonluk primi ve ödülü olarak 882 milyon 490 bin TL (yaklaşık 16 milyon 660 bin Euro) alan Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nden ise bu rakamın 3.2 katı gelir elde etti. Devler Ligi'ne katılım, performans primi ve son 16 turuna yükselme gibi kalemlerden toplam 53 milyon 530 bin Euro kazanan kulübün toplam geliri 70 milyon 190 bin Euro'ya ulaştı.
Fenerbahçe, Süper Lig ikinciliği için TFF'den 821 milyon 790 bin TL (yaklaşık 15 milyon 400 bin Euro) ve UEFA Avrupa Ligi'nde play-off turuna kaldığı için 19 milyon 470 bin Euro gelir elde etti. Sarı lacivertliler, bu iki kulvarda toplam 34 milyon 870 bin Euro kazandı.
Bu sezon Avrupa kupalarında yer almayan Trabzonspor, lig üçüncülüğü karşılığında TFF'den 585 milyon 580 bin TL (yaklaşık 11 milyon Euro) gelir elde etti. Ligi dördüncü sırada tamamlayan Beşiktaş ise, TFF'den 595 milyon TL (yaklaşık 11 milyon 160 bin Euro) ve UEFA Konferans Ligi'nde elde ettiği başarıyla 1 milyon 275 bin Euro gelir elde etti. Beşiktaş'ın toplam kazancı 12 milyon 430 bin Euro oldu.