USD 46,55₺ ▲0.03% EUR 53,04₺ ▲0.15% ALTIN 6.109₺ ▲1.20% BTC 2,80M₺ ▼0.43% ☀️ Mugla 21°C
28 Haziran 2026

Marmaris Güncel

Yaşam • Moda • Kültür

Trump'tan İran'a Yeni Tehdit: "Bedelini Ödeyecekler"
Dünya

Trump'tan İran'a Yeni Tehdit: "Bedelini Ödeyecekler"

ABD Başkanı Donald Trump, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada İran ordusunun durumunu eleştirerek, müzakerelerde geç kaldıkları için bunun bedelini ödeyeceklerini belirtti.

İmza: Marmaris Güncel Dünya Servisi Yayın: 👁 2,263

ABD Başkanı Donald Trump, sosyal medya platformu Truth Social üzerinden yaptığı açıklamada İran yönetimine yönelik sert ifadeler kullandı.

Birkaç gün önce iki tarafın da acil ateşkes arayışında olduğunu ve barış müzakerelerinin sürdüğünü belirten Trump, bu kez Tahran'ın askeri gücünü hedef aldı. Trump, İran ordusunun tam bir karmaşa içinde olduğunu, Deniz ve Hava Kuvvetleri gibi birçok unsurunun artık mevcut olmadığını ve tamamen yenilgiye uğratıldıklarını iddia etti.

Trump, paylaşımında, "İran sadece laftan ibaret, icraat yok. Orta Doğu'nun zorbası ÖLDÜ!!!" ifadelerini kullandı.

Müzakerelerin uzamasından Tahran yönetimini sorumlu tutan Trump, diplomatik süreçte kaçırılan fırsatlara dikkat çekti. ABD Başkanı, "Kendileri için harika olabilecek bir anlaşmayı müzakere etmekte çok geç kaldılar, şimdi bunun bedelini ödemek zorunda kalacaklar!" diyerek İran üzerindeki yaptırım ve askeri baskıların artabileceği sinyalini verdi.

İlgili Haberler