ABD Başkanı Donald Trump, İran'ın nükleer anlaşma müzakerelerinde zaman kaybettiğini belirterek, bunun bedelini ödeyeceklerini ifade etti.
Trump, İran ordusunun, donanmasının ve hava kuvvetlerinin etkisiz hale getirildiğini savunarak, "İran'dan sadece laf var, eylem yok. Orta Doğu'nun zorbası öldü." şeklinde konuştu.
ABD lideri, "Onlar için harika olacak bir anlaşmaya varmak için çok fazla zaman harcadılar, şimdiyse bedelini ödemek zorunda kalacaklar." dedi.
Daha önce ABD'ye ait bir Apache helikopterinin düşürülmesine karşılık olarak ABD ordusunun gece yarısından sonra İran'a yönelik karşı saldırılar başlattığı duyurulmuştu. İran Devrim Muhafızları Ordusu da ABD saldırılarına misilleme olarak bölgedeki ABD üslerinin hedef alındığını açıklamıştı. ABD ordusu, sabah 05.00 sularında İran'a yönelik saldırıların tamamlandığını bildirdi.