Bolu'da, bayram tatili dönüşü TEM Otoyolu'nda bir ailenin yolunu keserek sürücüye saldıran cip sürücüsüne idari para cezası kesildi ve ehliyetine el konuldu. Olay, TEM Otoyolu'nun İstanbul istikameti Köroğlu Rampaları mevkiinde saat 08.30 sıralarında meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, Kastamonu'dan Kocaeli'ye dönmekte olan A.D. (32) idaresindeki otomobilin önüne, cip sürücüsü Ö.B. (41) tarafından aniden direksiyon kırıldı. Seyir halindeki aracı durmaya zorlayan cip sürücüsü, aracından inerek otomobil sürücüsü A.D. ile tartışmaya başladı.
Ö.B., hareket etmek üzere olan otomobilin kapısını zorla açarak sürücü A.D.'nin boğazını sıktı. Bu sırada kavgayı ayırmak isteyen araçtaki yolcu Ü.H.D. (28) ise darp sonucu elinden yaralandı. Çevredeki diğer sürücülerin müdahalesiyle Ö.B. sakinleştirildi.
Olay anları, araçtaki kadın tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Sosyal medyada yayılan görüntüler üzerine harekete geçen emniyet güçleri, cip sürücüsü Ö.B.'yi tespit etti. Trafik güvenliğini tehlikeye düşürmekten dolayı Ö.B.'ye 180 bin TL idari para cezası uygulandı ve sürücü belgesi 60 gün süreyle geçici olarak iptal edildi.
Olayla ilgili olarak Bolu Cumhuriyet Savcılığı'nca, Ö.B. hakkında "Ulaşım Araçlarının Hareketinin Engellenmesi", "Tehdit" ve "Kasten Yaralama" suçlarından adli tahkikat başlatıldı. Soruşturma devam ediyor.