5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili bir olay yaşandı. Fabrika bünyesinde bulunan içme suyunu tüketen çalışanlarda ani sağlık sorunları gözlemlendi.
Edinilen bilgilere göre, suyu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri ortaya çıktı. Durumun fark edilmesiyle birlikte vakit kaybedilmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirimde bulunuldu.
Olay yerine sevk edilen ambulanslarla, rahatsızlanan 25 işçi sağlık ekipleri tarafından Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne nakledildi. Hastanede zehirlenme şüphesiyle müşahede altına alınan işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Yaşanan hadiseyle ilgili olarak yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Fabrikadaki su kaynağının ve kullanım koşullarının detaylı bir şekilde araştırılması bekleniyor.