Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda yangın meydana geldi. Öğle saatlerinde Narlı gişeleri mevkiinde gerçekleşen olayda, tır tamamen yanarak kullanılamaz duruma geldi.
Yangın Emniyet Şeridinde Çıktı
Edinilen bilgilere göre, seyir halindeyken alevlerin yükseldiğini fark eden tır sürücüsü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. Sürücünün araçtan uzaklaşmasıyla birlikte alevler kısa sürede tüm aracı sardı.
Ekipler Müdahale Etti
İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucunda yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Olay sırasında herhangi bir can kaybı veya yaralanma bildirilmedi.
Soruşturma Başlatıldı
Yangın sonrası tırın maddi hasarla tamamen kullanılamaz hale geldiği tespit edildi. Otoyol üzerindeki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlanırken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi amacıyla ilgili makamlarca geniş çaplı soruşturma başlatıldı.