UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde İngiliz ekibi Arsenal'ı penaltılarla mağlup eden Paris Saint-Germain (PSG), kupanın sahibi oldu. Macaristan'ın başkenti Budapeşte'deki Puskas Arena'da oynanan final müsabakası, PSG ile Arsenal arasında gerçekleşti.
Karşılaşmanın 6. dakikasında Kai Havertz'in golüyle öne geçen Arsenal, 65. dakikada Ousmane Dembele'nin penaltıdan attığı gole engel olamadı. Normal süresi ve uzatma devreleri 1-1 eşitlikle tamamlanan maç, penaltı atışlarına gitti. PSG, penaltı atışlarında rakibine 4-3 üstünlük sağlayarak şampiyonluğa ulaştı.
Maçın ardından PSG'li oyuncular ve teknik heyet büyük sevinç yaşadı. Şampiyonluk taraftarlarla birlikte kutlandı. Puskas Arena'da düzenlenen kupa töreninde, UEFA Başkanı Aleksander Ceferin, Arsenal oyuncularına madalyalarını, PSG'ye ise madalya ve kupasını takdim etti.
Törende konuşan PSG Kulübü Başkanı Nasır el-Halifi, oyuncularını ve teknik direktör Luis Enrique'yi tebrik etti. PSG kaptanı Marquinhos, kupayı havaya kaldırarak şampiyonluğu ilan etti. Ardından takım arkadaşları, teknik ekip ve başkan ile birlikte kupayı taraftarlara taşıdı.