UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde Paris Saint-Germain (PSG), Arsenal'i penaltılar sonucunda mağlup ederek kupanın sahibi oldu. Macaristan'ın başkenti Budapeşte'deki Puskas Arena'da oynanan karşılaşmanın normal süresi ve uzatma devreleri 1-1 berabere tamamlandı. Penaltı atışlarında ise PSG, rakibine 4-3 üstünlük sağlayarak şampiyonluğa ulaştı.
Bu sonuçla birlikte Paris Saint-Germain, tarihinde ikinci kez Şampiyonlar Ligi kupasını müzesine götürdü. Fransız ekibi, 2020'de Bayern Münih'e karşı finalde mağlup olmuş, geçen sezon ise Inter'i yenerek kupayı kazanmıştı. Bu sezonki zaferiyle PSG, lig şampiyonluğunun ardından Şampiyonlar Ligi'nde de duble yapmış oldu.
Karşılaşmanın 6. dakikasında Kai Havertz'in golüyle 1-0 öne geçen Arsenal, ilk yarıyı bu skorla tamamladı. İkinci yarıda Paris Saint-Germain, 62. dakikada kazanılan penaltıyı 65. dakikada Vitinha'nın golüyle gole çevirerek skora denge getirdi: 1-1. Maçın kalan bölümlerinde ve uzatma devrelerinde başka gol sesi çıkmadı.
Seri penaltı atışlarına geçildiğinde, PSG oyuncuları Vitinha, Marquinhos, Nuno Mendes ve Achraf Hakimi penaltılarını gole çevirdi. Arsenal'de ise sadece Bukayo Saka, Gabriel Martinelli ve Martin Ødegaard penaltıdan yararlanabildi. PSG, penaltı atışlarında 4-3 kazanarak kupayı kaldırdı.