Galatasaray ile olan mevcut sözleşmesinin 30 Haziran tarihinde sona erecek olması sebebiyle, futbolcu Mauro Icardi'nin geleceğine ilişkin önemli açıklamalar yapıldı.
Arjantinli muhabir Gustavo Mendez'e konuşan menajer Elio Pino, oyuncunun önceliğinin mevcut kulübü olduğunu belirtti. Pino, "Galatasaray ile sözleşme konusunda görüşüyorum" ifadelerini kullanarak, oyuncunun kulüple olan bağının sadece profesyonel bir ilişki olmadığını vurguladı.
Galatasaray ile olan ilişkinin bir aile bağını andırdığını dile getiren Pino, kulüp başkanı Dursun Özbek'e duyulan saygı nedeniyle şu an için dışarıdan gelen tekliflerin değerlendirilmediğini ifade etti. Pino, ancak tarafların ayrılma kararı alması durumunda diğer fırsatların göz önünde bulundurulacağını kaydetti.
Açıklamalarında Wanda Nara'nın iddialarına da değinen menajer, piyasada çok sayıda teklif olduğu yönündeki söylemlerin gerçeği yansıtmadığını belirtti. Menajerlerden yoğun telefon trafiği aldığını söyleyen Pino, "Önceliğimiz G.Saray" diyerek sürecin mevcut kulübü odaklı ilerlediğini teyit etti.