USD 46,46₺ ▼0.03% EUR 52,90₺ ▼0.46% ALTIN 6.142₺ ▼1.68% BTC 2,90M₺ ▼3.19% ☀️ Mugla 25°C
23 Haziran 2026

Marmaris Güncel

Yaşam • Moda • Kültür

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki etkinlikte ikram edilen pilav ve tavuk sonrası 21 öğrenci ve 4 yetişkin zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Marmaris Güncel Gündem Servisi Yayın: 👁 5,852

Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde faaliyet gösteren Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki organizasyon sonrasında sağlık sorunları yaşayanlar hastaneye sevk edildi.

Edinilen bilgilere göre, okul bünyesinde düzenlenen etkinlik kapsamında katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Yemek tüketiminin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri olduğu bildirildi. Şikayetlerin yayılması üzerine durum sağlık ekiplerine iletildi.

Sağlık kuruluşlarına yapılan başvurular neticesinde, Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplam 25 kişi başvurdu. Başvuranlar arasında 21 öğrenci ve 4 yetişkin bulunuyor. Hastanede tedavi altına alınan şahısların sağlık durumlarının takip edildiği öğrenildi.

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından geniş çaplı bir inceleme başlatıldı. Söz konusu gıda maddelerinin kaynağı ve zehirlenmeye yol açan unsurlar üzerinde çalışmaların sürdüğü belirtildi.

İlgili Haberler