Kurban Bayramı tatilinin sona ermesiyle birlikte, tatilini şehir dışında geçiren vatandaşların dönüş yolculukları trafik yoğunluğuna neden oluyor.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, yayımladığı görüntülü mesajla sürücüleri trafik güvenliği konusunda uyardı. Bakan Çiftçi, can güvenliği için alınması gereken hayati tedbirlerin önemine dikkat çekti.
Sürücülere sık sık mola vermeleri yönünde tavsiyede bulunan Bakan Çiftçi, “Hız sınırlarına mutlaka uyun, acele ederek sevdiklerinizin geleceğini riske atmayın. Emniyet kemerinizi hem ön hem arka koltukta eksiksiz takın. Yorgun ve uykusuz araç kullanmayın, her 2 saatte bir mutlaka 10 dakika mola vererek dikkat toplama alanlarını kullanın. Kavuşmaların coşkusunu, dönüş yolunun dikkatiyle taçlandıralım.” ifadelerini kullandı.
Bakan Çiftçi, yollarda görev yapan kolluk kuvvetlerine teşekkür ederek, tüm vatandaşlara kazasız ve esenlik dolu yolculuklar diledi. “Yolunuz açık, dönüşünüz huzurlu olsun.” mesajını verdi.