Usta oyuncu Hülya Koçyiğit, meslektaşı Kadir İnanır'ın vefatının ardından derin bir üzüntü içerisinde olduğunu ifade etti. Birçok projede birlikte rol alan Koçyiğit, vefat haberi üzerine duygusal açıklamalarda bulundu.
Sözcü TV ekranlarında yayınlanan İçinizden Biri programına canlı bağlantı kuran Koçyiğit, İnanır'ın kaybının herkesi derinden etkilediğini belirtti. İnanır'ın çok erken bir yaşta aramızdan ayrıldığını vurgulayan sanatçı, oyuncunun karakterine ve temiz kalbine dikkat çekti.
Kadir İnanır'ın toplumsal barış konusundaki hassasiyetine değinen Koçyiğit, şu ifadeleri kullandı: "TÜRK MİLLETİ ONU SEVEREK İZLEDİ". İnanır'ın barış ve kalkınma vizyonu nedeniyle Akil İnsan olarak görev aldığını hatırlatan Koçyiğit, sanatçının bu süreçte haksız eleştirilere ve linçlere maruz kaldığını dile getirdi.
İnanır'ın hastalık sürecini yakından takip etmeye çalıştıklarını belirten Hülya Koçyiğit, son dönemde kendisini ziyaret etme fırsatı bulamadığı için pişmanlık duyduğunu söyledi. Koçyiğit, "ELİNDEN TUTUP 'SENİ SEVİYORUM HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER' DEMEK İSTERDİM" diyerek, usta oyuncuya olan sevgi ve saygısını bir kez daha yineledi.