Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen orman yangını, ekiplerin yoğun müdahalesi sonucunda kısa sürede kontrol altına alındı.
Olay, öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda çıktı. Dumanların fark edilmesiyle birlikte bölgeye hızlıca sevk edilen ekipler, yangına hem karadan hem de havadan müdahale etti.
Yangın söndürme çalışmalarına Nurdağı Orman İşletme Şefliği bünyesindeki 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye aracı ve iş makineleri katıldı. Ayrıca bölgedeki söndürme faaliyetlerine 1 helikopter de havadan destek sağladı. Jandarma ekipleri ve vatandaşlar da çalışmalar kapsamında görev aldı.
Yaklaşık 1 saat süren çalışmaların neticesinde yangın kontrol altına alınırken, yangın sebebiyle 3 hektar ormanlık alanın zarar gördüğü tespit edildi. Bölgede soğutma çalışmaları devam etmekte olup, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla resmi inceleme başlatıldı.