Süper Lig'deki 26. şampiyonluğunun ardından düzenlenen kupa töreninde yaşananlara tepki gösteren Galatasaray yönetimi, Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) yönelik boykot kararını sürdürüyor.
Sarı-kırmızılı kulüp, TFF'nin 7 Haziran'da yapılması planlanan Mali Genel Kurulu'na katılmama kararı aldı. Bu genel kurulda, gelecek döneme ait bütçe ve planlamalar ele alınacak.
Galatasaray, bu kararla birlikte kulüp tarihinde ilk kez bir mali kongreyi boykot etmiş olacak. Federasyon yönetimine karşı bir tavır sergileyen kulüp, bu adımla TFF'yi adeta "yok sayma" stratejisini uygulamaya koyacak.
Daha önce, şampiyonluk kupasının kurye aracıyla getirilmesi, Galatasaray yönetiminin TFF'ye yönelik sert tepkisinin ana nedenlerinden biri olmuştu.