Fenerbahçe, yeni sezon öncesi hazırlık çalışmalarına Topuk Yaylası Tesisleri bünyesinde devam etti. Sarı-lacivertli ekip, gün içerisinde gerçekleştirilen çift antrenman programıyla çalışmalarını yoğunlaştırdı.
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yapılan günün ikinci idmanında, kondisyon ve taktiksel varyasyonlar üzerinde duruldu. Çalışmalar, spor salonunda uygulanan core egzersizleri ile başlatıldı.
Salon çalışmalarının ardından sahaya çıkan futbolcular; koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerine yoğunlaştı. Antrenman seansı, dar alanda gerçekleştirilen çift kale maç ile tamamlandı.
Teknik direktör İsmail Kartal'ın talebi doğrultusunda, tesislere gelen taraftarların antrenmanı izlemesine imkan tanındı. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma süresince futbolculara ve teknik heyete desteklerini sundu.