Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan bir belediye otobüsü, çıkan yangın sonucunda tamamen yanarak kullanılamaz duruma geldi.
Olay, İnönü-Kütahya karayolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. 26 GA 269 plakalı belediye otobüsünün motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Seyir halindeyken dumanları fark eden otobüs sürücüsü, aracı yol kenarına park ederek durumu derhal itfaiye ekiplerine bildirdi. Ancak rüzgarın şiddetiyle birlikte alevler kısa sürede otobüsün geneline yayıldı.
Bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesi neticesinde yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonrası otobüsün maddi hasarı büyük ölçüde artarken, olayla ilgili başlatılan resmi soruşturma devam ediyor.