USD 46,48₺ ▲0.05% EUR 52,82₺ ▼0.10% ALTIN 5.952₺ ▼3.63% BTC 2,78M₺ ▼3.99% ☀️ Mugla 24°C
24 Haziran 2026

Marmaris Güncel

Yaşam • Moda • Kültür

Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi
Gündem

Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü yanarak kullanılamaz hale geldi

Eskişehir İnönü-Kütahya karayolunda seyreden bir belediye otobüsü, motor kısmında çıkan yangın nedeniyle alevlere teslim oldu. Otobüs kullanılamaz hale geldi.

İmza: Marmaris Güncel Gündem Servisi Yayın: 👁 3,552

Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan bir belediye otobüsü, çıkan yangın sonucunda tamamen yanarak kullanılamaz duruma geldi.

Olay, İnönü-Kütahya karayolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. 26 GA 269 plakalı belediye otobüsünün motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Seyir halindeyken dumanları fark eden otobüs sürücüsü, aracı yol kenarına park ederek durumu derhal itfaiye ekiplerine bildirdi. Ancak rüzgarın şiddetiyle birlikte alevler kısa sürede otobüsün geneline yayıldı.

Bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesi neticesinde yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonrası otobüsün maddi hasarı büyük ölçüde artarken, olayla ilgili başlatılan resmi soruşturma devam ediyor.

İlgili Haberler