İskoçya Milli Takımı'nın Dünya Kupası'ndan elenmesinin ardından, teknik direktör Steve Clarke görevinden istifa ettiğini duyurdu.
Hırvatistan'ın Gana karşısında elde ettiği galibiyetle birlikte İskoçya'nın turnuvaya veda etmesi kesinleşti. Bu gelişmenin hemen ardından Scottish FA tarafından resmi bir açıklama yapıldı ve Clarke'ın ayrılığı teyit edildi.
İstifasına ilişkin bir veda mektubu yayımlayan Steve Clarke, oyuncularına olan bağlılığını dile getirdi. Clarke, mektubunda şu ifadelere yer verdi:
"Bu vedanın en duygusal kısmı oyuncularım için; onlar olmasaydı 2019'dan bu yana biriktirdiğimiz hiçbir anıya sahip olamazdık. Onlar aldıkları tüm övgü ve takdiri hak ediyorlar. Onların 'Gaffer'ı (teknik patronu) olarak anılmak gerçekten bir onurdu."
Clarke ayrıca destekçilere teşekkür ederek, kendisinden sonra gelecek olan yeni teknik direktöre başarılar diledi. Konuyla ilgili detaylı gelişmelerin takip edilmesi bekleniyor.