Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde, doğadan yasaklı şekilde yabani salep toplayan üç şahsa jandarma ekipleri tarafından toplam 2 milyon 97 bin 735 lira idari para cezası uygulandı.
Yerel kaynaklardan edinilen bilgiye göre, kesilen cezaya itiraz eden A.K., Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu. Durumun çevre sakinleri tarafından fark edilmesi üzerine bölgeye güvenlik, sağlık ve itfaiye ekipleri yönlendirildi.
Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, olası bir düşme riskine karşı atlama brandası kurarak güvenlik önlemlerini artırdı. Polis ekipleri ise şahsı ikna etmek amacıyla çatı katına çıktı. Uzun süren müzakerelerin ardından A.K., emniyet güçleri tarafından güvenli bir şekilde aşağı indirildi.
Çatıdan indirilen şahıs, ifadesinin alınması amacıyla emniyet birimlerine sevk edildi. Şahsa, uygulanan yaptırımlar kapsamında yaklaşık 1 buçuk milyon lira tutarında idari para cezası kesildiği belirtildi.