İngiltere Premier Lig'de 2025-26 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Arsenal, 22 yıllık hasrete son vermenin coşkusunu başkent Londra'da yaşadı. Manchester City'nin 7 puan önünde ligi zirvede bitiren Kuzey Londra ekibi, 2004 yılından bu yana ilk Premier Lig şampiyonluğunu üstü açık otobüsle gerçekleştirilen bir geçit töreniyle kutladı.
Yerel saatle 14.00'te başlayan ve yaklaşık 9 kilometrelik bir güzergahı kapsayan törende, futbolcular ve teknik heyet, sokakları dolduran on binlerce taraftarla birlikte coşkulu bir kutlama gerçekleştirdi. Arsenal'in yıldız oyuncusu D.R., tören sırasında yaptığı konuşmada, 'Bu takımı seviyorum, bu teknik direktörü seviyorum. İnsanlara yaşatabildiğimiz bu mutluluğu görmek çılgınca ama gelecek yıl için geri döneceğiz.' ifadelerini kullandı.
Takım kaptanı M.O., elde edilen başarıdan duyduğu mutluluğu dile getirerek, 'Çok mutluyuz. Bunun için çok sıkı çalışıyorduk ve burada, taraftarlarımızla birlikte bunun tadını çıkarmak muhteşem.' dedi. K.H. ise, 'Anın tadını çıkaralım ve kendimizle gurur duyalım. Bunun için çok uzun süre bekledik.' şeklinde konuştu.
Şampiyonluk kutlamaları, Arsenal taraftarlarının takımlarına olan yoğun ilgisi ve coşkulu katılımıyla renklendi. Kulübün 22 yıllık şampiyonluk özleminin sona ermesi, futbol camiasında da geniş yankı buldu.